Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 stycznia 2013

Wyzwanie KK - Paleta barw ~ 1 ~

No więc przez ostatnie dwa dni pracowałam nad taką oto kolią (naszyjnikiem ) kolory naszły mnie jakoś ale że pasują do wyzwania kreatywnego kufra więc pomyślałam że sprubóję a co mi tam :) Kolia utrzymana jest w dwóch odcieniach zieleni i krwistej czerwieni to zdjęcie najbardziej odzwierciedla jej kolorki i jak się wam podoba??? a no i szukam nazwy dla mojego dzieciątka u mnie jakoś brak weny aby ją jakoś nazwać :) to moje pierwsze wyzwanie mam nadziej.ę że praca będzie przyjęta:
NO WIĘC ZGŁASZAM PRACĘ DO WYZWANIA KREATYWNEGO KUFRA
  WYZWANIE------- Wyzwanie - Paleta barw ~ 1 ~


7 komentarzy:

  1. Bardzo imponujący! Wszystkie twoje prace bardzo mi się podobają! Na pewno zostanę u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest boski! i jaki duży! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słówko trzymajcie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) i mega pracochłonne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń